معرفی آلبوم پرورش قارچ کوثرپرداز

مرجع آموزش کشت انواع قارچ های خوراکی

معرفی آلبوم پرورش قارچ کوثرپرداز

مرجع آموزش کشت انواع قارچ های خوراکی

آلبوم جدید ویدئویی فارسی آموزش فارسی کشت قارچ کوثرپردازان







کامل ترین آموزش ویدئویی کشت قارچ در منزل توسط شرکت کوثرپردازان راز موفقیت روی ده عدد وی سی دی به قیمت فوق العاده بیست و پنج هزارتومان به بازار عرضه شد. در این دوره بی نظیر ویدئویی شما ضمن آشنایی با تمام مراحل تولید قارچ به طور کامل و دقیق آشنا می شوید و از نزدیک با دقیق ترین جزئیات این حرفه و تجارت پرسود در هر مقیاسی از منزل و گاراژ گرفته تا مزارع بزرگ آشنا شده و بدون نیاز به استاد و معلم اضافی می توانید راسا همین امروز اولین محصول خانگی قارچ خود را در هر مقیاسی که اراده کنید تولید نمائید. بهترین فرصت درآمد سازی در منزل ، بدون نیاز به سرمایه اولیه و بدون نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری از طریق آموزش ویدئویی در اختیار شماست. آموزش کامل و گام به گام کشت قارچ های دکمه ای و صدفی و شی تاکه به صورت فیلم های ویدئویی با توضیحات کامل فارسی با کیفیتی فوق العاده روی چهار دی وی دی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در کمترین زمان ممکن تمام جزئیات تخصصی مورد نیاز برای ایجاد مزرعه کشت قارچ در هر مقیاسی که اراده کنید (از مقیاس کوچک آپارتمانی تا مقیاس های کارگاهی وحتی صنعتی ) را یکجا دراختیار داشته باشید. آموزش کامل دستیابی و تولید بذر قارچ نسل اول و با کیفیت عالی روی گندم نیز در این مجموعه گنجانده شده است که شما را از خرید بذرهای دست دوم و عقیم و هدر رفتن وقت و سرمایه شما بی نیاز می سازد. همچنین آموزش کامل نحوه تهیه کمپوست (بستر رشد قارچ) بر اساس ارزان ترین مواد موجود در تمام نقاط ایران نیز به طور کامل و تشریحی دراین مجموعه بی نظیر تقدیم شما عزیزان شده است.علاقه مندان جهت تهیه این محصول بی نظیر می توانند به روش زیر عمل کنند.

چرا قارچ؟


به چند دلیل ضروری است که همه خانواده ها کشت قارچ را به صورت جدی حتی برای یکبار هم که شده تجربه کنند و آن را به تمام اعضای خانواده خود آموزش دهند.

 

دلیل اول: قارچ یک جایگزین مناسب برای گوشت در مواقع جنگ ، بحران های غذایی ، شیوع بیماری های لاعلاج و همه گیر بین پرندگان و دام ها ، شرایط دشوار مالی و اقتصادی خانواده و خلاصه کلام سریع ترین منبع دستیابی به پروتئین در شرایط سخت و جانکاه است. قارچ رامی توان هر جایی به عمل آورد و مواد اولیه مورد نیاز قارچ (کاه و کلش گندم و یا برنج و نیشکر و ...) به طور فوق العاده ارزان و در واقع رایگان در همه جا موجود است. جالب است بدانید در شرایط سخت و جانکاه جنگ در افغانستان و در طول زلزله اخیر پاکستان بسیاری از خانواده ها در داخل حیاط منزل و حتی در گودال هایی که روی آنها نایلون کشیده بودند به تولید قارچ و تامین مواد غذایی مورد نیاز خانواده و حتی درآمد زایی مشغول بوده و هستند و از این روش ضمن جبران فقر غذایی کل خانواده و بسیاری از افراد فامیل و همسایگان منبع درآمدی عالی نیز برای محله خود ایجاد نموده اند.


دلیل دوم: کشت نوع قارچ صدفی بسیار ساده است وفقط با یکبار تماشای فیلم می توان بدون نیاز به هیچ متخصص و مشاوری فورا در هر جایی از منزل به تولید و تکثیر آن اقدام کرد. بعد از یک ماه قارچ ها به بار می نشینند و برداشت محصول شما در کمتر از چهل روز آغاز می شود. قارچ همانگونه که از نامش پیداست فوق العاده سریع رشد می کند و شما در مقابل سرعت برداشت محصول حیرتزده خواهید شد. حجم محصول تولیدی با رعایت اصول ارائه شده در فیلم های آموزشی آنقدر بالا خواهد بود که قادر خواهید بود درکنار فروش محصول تازه با منفعتی عالی در بازار ، نسبت به تولید محصولات جانبی مانند ترشی قارچ ، مربای قارچ و پودر قارچ و هزاران محصول جانبی پر سود و پردرآمد دیگر نیز اقدام نمائید و از این مسیر به سود تزایدی و عالی دست یابید.


دلیل سوم: در فرآیند کشت قارچ هیچ ضرری متوجه شما نخواهد شد. در بدترین شرایط در همان برداشت اول سرمایه گذاری شما که بسیار کم است جواب می دهد و حتی کمپوست های مصرفی(به دلیل غنایی فوق العاده مواد غذایی ) نیز توسط صاحبان گلخانه ها و باغداران و نیز دامداران به قیمت بالا از شما خریداری می شود. با توجه به وفور فوق العاده بستر و مواد اولیه موجود در سراسر ایران و ارزان تمام شدن فوق العاده تولید قارچ در ایران ،در کشورهای حاشیه خلیج فارس می توان به راحتی پودر خشک شده قارچ را تا پنج برابر قیمت تمام شده عرضه نمود.


و دلیل چهارم و مهم ترین دلیل آنکه شما در کشت قارچ از وقت اضافی و به ظاهر غیر قابل استفاده خود و تمام اعضای خانواده برای درآمد سازی عالی کمک می گیرید و در حقیقت به عنوان شغل دوم ( و چه بسا شغل اصلی) منبعی عالی برای تامین نیاز مالی و غذایی خانواده خود ایجاد می کنید.


با کمک درس های ارائه شده در این مجموعه می توانید به راحتی شخصا و بدون نیاز به معرف در آزمون های مربوطه شرکت کنید و گواهینامه لازم را دریافت کنید.



********
یک مقایسه ساده


قیمت تمام شده 1 کیلو گندم:50 تومان


قیمت تمام شده 1 کیلو قارچ :400 تومان


قیمت خرید 1 کیلو گندم : 300 تومان


قیمت خرید 1 کیلو قارچ : 1000 تومان


سود خالص از فروش هر کیلو گندم : 250 تومان


سود خالص از فروش هر کیلو قارچ : 600 تومان


مدت تولید 1کیلو گندم :6 ماه


مدت تولید 1کیلو قارچ :20 روز


مقدار زمین مورد نیاز برای 1 کیلو گندم : 3 متر


مقدار زمین مورد نیاز برای 1 کیلو قارچ :0.1 متر


حال چرا کشاورزان ما در مقیاس کم قارچ تولید نمی کنند؟
تولید قارچ در مناطق شهری و روستائی چرا صورت نمی گیرد؟

 

خلاصه اینکه قارچ ایده آل ترین تجارت برای همه آنهایی است که دنبال یک شیوه درآمد سازی بی دردسر هستند چون نگهداری اش ساده است و زود جواب می دهد. هم خوراک خانواده می شود و هم می توان به بازار عرضه کرد. بعد از دو سه هفته می توانید هر روز برداشت محصول داشته باشید. باقیمانده هایش را می توانید خشک کنید یا ترشی ومربا و .... درست کنید. بسته بندی اش فقط ظرف یکبار مصرف و نایلون می خواهد. هر چه وقت بیشتری بگذارید و تعداد نفرات بیشتری را درگیر کنید و از فضایی که دارید بیشتر استفاده کنید تولید محصول هم به همان اندازه بیشتر می شود. در کشورمان ایران همه مراحل آن از تولید بذر و اسپام و کامپوست گرفته تا خرید و عرضه جاافتاده است و می توانید مثلا بخش هایی از کار را آماده و قیمت خیلی ارزان بخرید. مثلا بذر و کامپوست را به صورت آماده هر وقت اراده کنید در اختیار داشته باشید. سرمایه میلیونی هم نمی خواهد و با حداقل سرمایه در هر جایی قابل تولید است. دانش زیادی هم نمی خواهدمی توانید تمام اطلاعات مورد نیاز و اساسی را به یکباره ودر عرض چند ساعت یاد بگیرید.

 



********
می توانید لیست کامل محصولات آموزشی کوثرپرداز را به صورت فایل ورد مستقیما در کامپیوتر خود داشته باشید.
http://www.kowsarpardaz.com
******
دانلود رایگان
لیست کامل محصولات کوثرپرداز
به فرمت فشرده زیپ
به فرمت فایل ورد
شامل لیست کامل محصولات
آموزش علوم و مشاغل و رزمی
روش خرید محصولات http://www.kowsarpardaz.com
تلفن تماس:02177788465الی 8

برای مشاهده لیست کامل محصولات رزمی شرکت کوثرپرداز
می توانید اینجا کلیک کنید.
 نحوه تهیه محصولات شرکت کوثرپرداز
 
   تلفن های تماس با روابط عمومی شرکت :
8-77788465-021

 77054279-021
 77964741-021
 شماره های همراه
 09365839384
 09193137110
 
 در تهران :
 عزیران تهرانی جهت دریافت محصول درب منزل بدون هزینه اضافی می توانند به صورت سفارش تلفنی اقدام کنند. به این صورت که در تمام ایام هفته (حتی روزهای تعطیل ) با تلفن های دفتر توزیع  77054279 و
77788465 الی 8 یا 77964741 تماس بگیرند و محصول را درب منزل تحویل بگیرند و همانجا مبلغ را به پیک شرکت تحویل دهند .هزینه پیک در بیشتر مناطق تهران به عهده شرکت است.
 همچنین متقاضیان تهرانی می توانند مستقیما به مراکز انحصاری فروش محصولات موفقیت به نشانی های زیر مراجعه کنند و همانجا محصول را تهیه نمایند:
 
 فروشگاه مرکزی 1 : تهران - میدان انقلاب - روبروی سینما بهمن - بازارچه کتاب -پلاک 3 و 4 - انتشارات کتابکده
 فروشگاه مرکزی 2 : تهران - میدان انقلاب - روبروی سینما بهمن - تالار بزرگ کتاب - انتشارات کتابکده زبان نوین
 
 در شهرستانها :
 
 متقاضیان شهرستانی نیز می توانند مبلغ مربوط به هر محصول را به یکی از حساب های زیر واریز کنند و رسید بانک یا رسید دستگاه خودپرداز را همراه با نام محصول درخواستی و نشانی دقیق خود به تلفکس شرکت به شماره 77054279-021 فکس کنند یا به نشانی تهران ـ صندوق پستی 478-19585 شرکت راز موفقیت پست نمایند. بلافاصله محصول درخواستی برایشان ارسال خواهد شد.
شماره حساب واریز مبلغ هر محصول:

ـ حساب سیبای بانک ملی به شماره 0102635190005 در وجه غلامعلی کوثری یا انتقال کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز های بانک ملی به شماره کارت 6037991193491812

ـ حساب سپهر بانک صادرات به شماره 0309755388007 در وجه غلامعلی کوثری یا انتقال کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز های بانک ملی به شماره کارت6037691136441854


ـ حساب جام بانک ملت به شماره 1328837604 در وجه غلامعلی کوثری یا انتقال کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز های شبکه شتاب به شماره کارت6104337150712824
 *********
برای کسب اطلاعات جامع تر می توانید به وب سایت شرکت کوثرپرداز به نشانی زیر مراجعه کنید
http://www.kowsarpardaz.com