معرفی آلبوم پرورش قارچ کوثرپرداز

مرجع آموزش کشت انواع قارچ های خوراکی

معرفی آلبوم پرورش قارچ کوثرپرداز

مرجع آموزش کشت انواع قارچ های خوراکی

با تکثیر و فروش قارچ و سرکه کومبوچا به درآمد عالی برسید.

کومبوچا یک قارچ نیست. چیزی است شبیه مایه خمیر یا مایه پنیر که آن را داخل چای شیرین سرد می اندازند و بعد از یک هفته تا ده روز یک بچه قارچ جدید به اندازه دهانه ظرف ساخته می شود و تمام چای شیرین به مایعی شفابخش با خاصیت دارویی سم زدایی خارق العاده به نام سرکه کومبوچا به دست می آید.

 در حال حاضر هر بطری یک لیتری سرکه کومبوچا چهار هزارتومان به فروش می رسد و هر تکه بچه قارچ داخل یک لیوان سرکه به قیمت حداقل ده هزارتومان به بالا فروخته می شود.

دمای مناسب کشت کومبوچا 18 تا 24 درجه سانتی گراد است و هیچ چیز اضافه ای غیر از چای + شکر + آب + قارچ  برای تولید و تکثیر آن نیاز ندارد.

یعنی هر کسی می تواند در گوشه خانه خود و در دمای معمولی کومبوچا تکثیر کند.سرکه کومبوچا به خاطر داشتن اسید گلوکورنیک به کبد کمک می کند تا سموم شیمیایی و غذایی را از طریق کلیه دفع کند و یک سم زدایی کامل را در بدن انجام دهد. با نوشین یک نیم استکان سرکه کومبوچا با هر وعده غذایی تمام امراض وابسته به انباشتگی سموم در بدن بخصوص سرطان دفع می شود و انرژی حیاتی جوانی بلافاصله به وجود فرد برمی گردد. کومبوچا دیابت نوع دو را به سرعت درمان می کند و منبعی سرشار از تمام ویتامین های گروه ب است.

قارچ کومبوچا واقعا قارچ نیست. بلکه توده ای لزج و شفاف از تجمع مخمرهایی خاص و گونه ای خاص از  باکتری های اسید استیک است که در محیط چای+ شکر با سرعتی باورنکردنی تکثیر می شود و طی یک فرآیند تخمیر غیر قابل فساد ، محلول چای شیرین را به معجونی از اسیدهای خوراکی اعجاز آور و ویتامین های کمیاب تبدیل می کند و به همین خاطر استفاده از آن به عنوان دارویی معجزه گر به سرعت در ایران در حال گسترش است.

شما می توانید در منطقه خود به یکی از تولید کنندگان و فروشندگنا قارچ و سرکه کومبوچا درآئید و در زمانی اندک به ثروتی باور نکردنی برسید.


شرکت کوثرپرداز در یک آلبوم آموزشی ویدئویی فارسی به طور کامل فرآیند تکثیر و تولید قارچ کومبوچا را به همراه تمام جزئیات مربوط به تولید انبوه آن را ارائه داده است. علاوه بر آن در این آلبوم روش درمان بیماری های لاعلاج مانند سرطان های وخیم و بیماری های مزمن فساد آور با کمک روش دکتر ماکس گرسون نیز تشریح شده است و استفاده از سم زداهای قوی برای پاکسازی و تخلیه سموم سلول های فاسد از بدن از جمله کومبوچا توضیح داده شده است. همچنین در مورد کشت کفیر به عنوان یک ماده پروبیوتیک نیز در این آلبوم یک فیلم آموزشی مستقل قرار داده شده است.


 آلبوم ویدئویی فارسی کشت کومبوچا ( یا سرطان درمانی با روش گرسون) نه تنها سبک زندگی و رژیم تغذیه شما و خانواده را دگرگون خواهد ساخت بلکه دنیای جدیدی از ثروت و توانگری را به روی شما خواهد گشود.

قیمت این آلبوم روی سه عدد دی وی دی با تخفیف بیست هزارتومان است.

چرا کشت قارچ امروز سودآورترین شغل دوم است و چرا آلبوم آموزش قارچ

چرا کشت قارچ در این زمان ، بهترین گزینه برای شغل دوم شماست!؟

و چرا آلبوم آموزش کشت قارچ کوثرپرداز در یاد گیری کشت قارچ یکه تاز و بی نظیر است؟

با گران شدن و غایب شدن گوشت قرمز و مرغ و ماهی از سفره ها، پروتئین های گیاهی همراه با مکمل ها می توانند تا حد زیادی نقش جایگزین آنها را ایفا کنند. حتی بسیاری از خانواده ها گوشت و قارچ را به صورت مخلوط استفاده می کنند تا هم در مصرف گوشت صرفه جویی کنند و هم از مزایای غذایی هردو استفاده نمایند.

با تمام شدن فصل گرما ، در بسیاری از نقاط ایران ، آب و هوای مناسبی برای کشت قارچ فراهم شده است. با اختصاص یک فضای بسته در هر جایی از خانه ، انباری،آپارتمان، گوشه حیاط، زیر راه پله وحتی پشت بام و پارکینگ و داخل کمد و چاله و گودال داخل زمین و زیرزمین و... می توان محیط مناسب برای کشت قارچ را ایجاد کرد.

مواد اولیه قارچ  با تحریم و گرانی کمیاب نمی شود. ضایعات کشاورزی و کود مرغ و کاه و کلش گندم و جو و برنج و... و یک فضای مناسب و بهداشتی کل چیزی است که به آن نیاز دارید. در سخت ترین شرایط می توانید غذای خود و خانواده و همسایه ها و دوست و آشنا و حتی تمام هم محله ای ها و اهالی روستا و... را تامین کنید. بسیاری از قارچ کارها در روستاها به هم ولایتی های خود قارچ می دهند و در ازای آن مرغ و تخم مرغ و گوشت و شیر و ماهی و برنج و گندم و دیگر نیازهای روزانه خود را فراهم می کنند. هیچ نیازی به چرخش اسکناس و کشیدن کارت نیست. قارچ خودش پول است. همه قبولش دارند و امروزه همه زن های خانه دار با آن آشنا هستند.

خط تولید قارچ از مرحله تهیه بذرقارچ معروف به اسپان قارچ شروع می شود تا تهیه بستر قارچ ( برای قارچ دکمه ای) و تولید قارچ و فروش قارچ تازه و خشک کردن قارچ و کنسرو قارچ و پودر قارچ و فروش کمپوست پوسیده و مصرف شده قارچ به عنوان کود و غذای مقوی دام ها را شامل می شود. به عبارت دیگر شما در هر کدام از مراحل این زنجیره تولید می توانید درآمد سازی کنید. حتی می توانید با احداث یک آزمایشگاه کوچک در گوشه ای از منزل یا مزرعه یا انبار خود فقط به تولید بذر انواع قارچ و فروش آنها به مشتریان اقدام کنید. درآمدی عالی فقط از همین مسیر نصیبتان می شود. آلبوم کشت قارچ کوثرپرداز تمام جزئیات احداث یک آزمایشگاه تولید اسپان از مقیاس خانگی تا کارگاهی را با تشریح کامل وسایل مورد نیاز و نحوه استفاده از آنها و نیز نحوه تولید بذر را به صورت گام به گام به شما ارائه می دهد.

کشت قارچ را همه اعضای خانواده می توانند انجام دهند. سواد و دانش زیادی نمی خواهد و کل اصول اساسی در آلبوم کشت قارچ کوثرپرداز به زبان ساده و با تصاویر و ویدئوهای آموزشی فارسی آموزش داده می شود. بنابراین در فعالیت کشت قارچ شما می توانید از نیروی بیکار و آزاد همه اعضای خانواده استفاده کنید. در حال حاضر با جهش قیمت مواد غذایی ، قیمت قارچ هم تا حد زیادی افزایش یافته است. بنابراین کشت قارچ در هر مقیاسی می تواند منبع درآمدی عالی برای تک تک اعضای خانواده نیز به شمار آید.

قارچ ها انواع زیادی دارند. هر روز در آزمایشگاه های بزرگ کشورهای مختلف ، نمونه های اصلاح نژاد شده قارچ های وحشی شناسایی و در مقیاس وسیع به بازار عرضه می شوند. برای مثال قارچ شیری یا کولاسیب قارچی است شبیه قارچ دکمه ای به همان خوشمزگی و سفتی و مشتری پسندی که برای کشت و تکثیر آن بستری شبیه قارچ صدفی نیاز است. یعنی بدون تحمل زحمات تولید یا خرید بستر کمپوست قارچ دکمه ای شما می توانید به راحتی با جوشاندن و ضدعفونی کردن کاه و کلش گندم و برنج و ... بستر تولید قارچ کولاسیب را ایجاد کنید.

 آلبوم کشت قارچ کوثرپرداز به طور کامل قارچ کولاسیب و نحوه تولید آن را تشریح می کند.

کشت قارچ تخصصی است که به محض یادگیری و تسلط به آن می توانیدهر نوع قارچی را تولید و تکثیر کنید. فقط باید نیازهای دمایی ، هوایی و رطوبتی و بستری قارچ را بلد باشید و در کنترل هوا و دما و رطوبت و مهم تر از همه رعایت بهداشت ریزه کاری ها را مسلط باشید. در آلبوم کشت قارچ کوثرپرداز شما با قارچ دارویی و بسیاری گران قیمت ( کیلویی 60 تا 100 دلار) گانودرما و قارچ های خوراکی معروف دیگر مانند قارچ درختی شی تا که و قارچ های دیگر آشنا می شوید. با آموزش های این مجموعه و تجربیاتی که در عمل بدست می آورید شما می توانید قارچ های مختلف را کشت دهید. بنابراین فقط افق نگاه خود را در سطح فروش قارچ دکمه ای کیلویی مثلا هفت هزارتومان محدود نکنید. تجربه ای که به دست می آورید و تعمیم این تجربه به کشت قارچ های دارویی و گران قیمت و کمیاب می تواند ثروتی غیر قابل تصور را برای شما در آینده ای نه چندان دور فراهم سازد. افزایش سهام شرکت های تولید مواد غذایی  نشان دهنده آن است که سرمایه گذاری سود آور دهه آینده سرمایه گذاری در حوزه تولید مواد غذایی و دارویی است.

آلبوم کشت قارچ کوثرپرداز با توضیحات دقیق به تشریح نیازهای رشد و تکثیر انواع قارچ های خوراکی و دارویی می پردازد و مشکلات ناشی از نقص در تامین نیازهای ابتدایی قارچ های دکمه ای را به صورت کامل و با توضیحات دقیق ارائه می دهد.این مجموعه تنها مجموعه ای است که تا این حد دقیق به موضوع می پردازد.

خلاصه کلام ، شغل دوم پرسود و تضمینی می خواهید کشت قارچ را به شما معرفی می کنیم.

آلبوم آموزشی ویدئویی ساده و کامل و بی نقص برای یادگیری اصول اساسی و حرفه ای کشت قارچ می خواهید ، آلبوم آموزش کشت قارچ کوثرپرداز را به شما معرفی می کنیم.

اطلاعات بیشتر و کامل تر و کتاب های رایگان برای دانلود در زمینه کشت قارچ می خواهید ، وبلاگ کشت قارچ کوثرپرداز به نشانی زیر را معرفی می کنیم.

http://keshtegharch.blogfa.com

این ها بهترین هدیه ای هستند که می توانید به خودتان و عزیزانتان بدهید.


 

*********************